Nu este nici un secret faptul ca India isi iubeste filmele sale de la Bollywood. Mai mult decat atat, India produce atat de multe filme incat industria cinematografiei a depasit cu mult America in ceea ce priveste atat vanzarea de bilete cat si numarul de filme produse in fiecare an. Productia de film din India a fost poreclita „Bollywood" (o combinatie intre Bombay si Hollywood), iar filmele atrag acum o audienta internationala, castigand popularitate chiar si in America, o natiune care nu imbratiseaza prea usor filmele straine.
Ce este diferit la filmele de la Bollywood?
Filmele indiene nu oglindesc si nici nu inspira cultura indiana in modul in care o fac filmele americane, ci, dimpotriva, ofera o evadare din ea. De obicei ofera subiecte complet nerealiste, contin numere muzicale elaborate si temele sunt foarte melodramatice, iar cele care par prea realiste nu au o trecere prea mare in fata unei audiente Bollywood. Filme hinduse populare
La fel ca si la Hollywood, filmele de la Bollywood sunt dirijate de vedetele lor. Actorii si actritele sunt cei care atrag publicul, dar nu este vorba despre acelasi tip de cult pentru vedetele de la Bollywood cum e acela din SUA. Publicul indian vine la cinema cu acelasi entuziasm pentru a vedea fete noi ca si pentru a vedea vedetele deja consacrate. Dragostea pentru arta filmului este cea care ii atrage cu adevarat si ceea ce ii atrage in ziua de azi sunt urmatoarele filme. Teesri Aankh - Camera Ascunsa
Teesri Aankh spune povestea femeilor care sunt exploatate prin folosirea unor camere ascunse. Sudama (Mukesh Rishi) isi conduce afacerea necurata de la Londra, dar victimele sale sunt in India. Cum o face, nu ii pasa nimanui, pentru ca niciodata nu e pe deplin stabilit. Plin de flashback-uri lungi si complicate si multe subiecte secundare, e genul de film pe care un public american n-ar fi deloc dispus sa-l urmareasca, insa indienii il mananca pe paine. Numarul de Taxi 9211
Numarul de Taxi 9211 incepe cu intalnirea dintre doua persoane care nu se cunosc, in circumstante bizare care au potentialul de a-i arunca in aventuri demne de Zona Crepusculara. Subiectul devine complet imprevizibil si, chiar daca evenimentele sunt, fara indoiala, ciudate, publicul pur si simplu nu se dezlipeste de scaun.