Află caracteristicile software-ului Optimall SMIS, soluția ideală pentru inventar și managementul patrimoniului

Detalii

CategoriiIT
Tagurisoftware
Ultima actualizareJoi 26 ianuarie 2023
Vizualizari301

Voteaza & Distribuie

Descriere

Optimall SMIS înseamnă un management inovator al activelor. Primăriile, consiliile județene, instituțiile de cercetare, prefecturile, unitățile de învățăminte , ONG-urile și multe alte instituții publice beneficiază de funcții cuprinzătoare pentru gestionarea ușoară a întregului inventar. Software-ul pentru inventarul patrimoniului oferă o imagine de ansamblu asupra mijloacelor fixe din instituțiile publice, astfel încât totul este întotdeauna sub control, ceea ce permite fiecărui membru al personalului din instituțiile publice să desfășoare operațiuni într-un mod cât mai eficient. Aplicația este ușor de utilizat, folosind sistemul de operare Android, iar efortul administrativ și pierderile pot fi reduse semnificativ în instituțiile publice.

Digitalizarea proceselor din interiorul unor organizații este o necesitate în ziua de azi, și de aceea AROBS continuă să pună accentul și pe expertiza în domeniul SFA, special creată pentru soluții de mobilitate în afaceri. Inventarierea și managementul patrimoniului cu Optimall SMIS Dacă înainte nu era foarte clar, acum este evident că digitalizarea instituțiilor publice este mai importantă ca niciodată. În special, pentru că gestionarea activelor fixe poate fi dificilă, soluțiile tradiționale consumă timp și resurse importante pentru orice organizație.

În acest moment, fiecare instituție publică poate eficientiza tot procesul de inventariere a mijloacelor fixe, prin reducerea și optimizarea timpului de lucru necesar. Iar acesta este un lucru foarte benefic, mai ales că inventarierea este obligatorie în orice instituție publică conform legislației, pentru a putea exista o evidență clară a tuturor obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe.

Care sunt cele trei elemente asociate software-ului Optimall SMIS?

Software-ul Optimall SMIS este format din trei elemente principale, acestea fiind:

  • Aplicația Back Office

Această aplicație este conectată cu sistemul ERP utilizat în instituția publică și permite accesul la diferite informații, precum existența gestiunilor și structura acestora, codurile de bare ale mijloacelor fie și obiectelor de inventar sau un nomenclator al articolelor existente. Aplicația este instalată pe orice laptop sau computer al instituției și este folosită atât pentru managementul utilizatorilor aplicației mobile, cât și pentru alte scopuri, precum realizarea unor rapoarte, listarea etichetelor cu coduri de bare sau crearea listelor de inventar.

  • Aplicația mobilă

Este instalată pe smartphone, iar cu ajutorul acesteia poți scanate toate obiectele de inventar și mijloacele fixe, în vederea inventarierii. Datorită acestui lucru, procedura în sine este mult simplificată. În acest fel, fiecare intrare sau ieșire din gestiune a unui bun va fi evidențiată rapid.

  • Interfața cu ERP

Aceasta are rolul de a crea legătura dintre aplicația mobilă sau Back Office a software-ului Optimall SMIS și sistemul ERP (Enterprise Resource Planning), prin intermediul căruia fiecare instituție publică sau companie gestionează tot ceea ce ține de contabilitate, aprovizionare sau managementul proiectelor și operațiunilor de distribuție.

Totuși, merită menționat că software-ul Optimall SMIS poate funcționa și fără un sistem ERP și, mai mult, poate fi personalizat pentru a ține cont de toate cerințele și nevoile instituției publice.