Optimizare SEO on-page / off-page. Cu ce agentie sa colaborezi?

Detalii

CategoriiIT
TaguriAgentie de publicitate, publicitate online, servicii seo
Ultima actualizareMarti 4 aprilie 2023
Vizualizari426

Voteaza & Distribuie

Descriere

Optimizarea SEO reprezinta procesul de optimizare a site-urilor – destinate fie comertului electronic, fie prezentarii activitatii si serviciilor oferite de o anumita firma – deosebit de importanta pentru vizibilitatea in Google, cel mai mare si utilizat motor de cautare la scara larga. Altfel spus, in cazul in care detii un business ce se desfasoara inclusiv sau exclusiv pe Internet, iar publicul tau tinta se regaseste in randul internautilor, Search Engine Optimization te poate ajuta ca acestia sa identifice mai usor oferta ta comerciala in mediul digital.

Spre exemplu, daca afacerea ta consta intr-un magazin online destinat produselor electrocasnice ori intr-o agentie de turism, optimizarea SEO se va face targetand cuvinte cheie si expresii de cautare specifice, precum: „aspirator”, „robot bucatarie” / „vacanta Turcia”, „sejur Grecia” s.a.m.d.

Targetarea unor astfel de cuvinte cheie se va face atat prin includerea acestora in continutul on-page, cat si in continutul off-page. Drept urmare, atunci cand utilizatorul de Internet (potential client pentru business-ul tau prezent in mediul virtual prin intermediul unui site bine optimizat din punct de vedere SEO) va efectua o cautare in Google folosind expresii precum cele mentionate mai sus, pagina ta respectiva va aparea printre primele rezultate returnate.

Desigur, miza suprema este ca brandul tau sa ocupe chiar prima pozitie in SERPs (paginile cu rezultate de cautare returnate de Google), pentru cel mai important si relevant cuvant cheie privind business-ul tau. De pilda, in cazul in care activezi in domeniul turismului, ocuparea pozitiei #1 in Google pentru expresia „agentie turism” va reprezenta scenariul ideal pentru tine. Ca atare, aceasta expresie va fi targetata chiar in continutul homepage-ului (cea mai puternica pagina a unui site).

Insa, acesta este un obiectiv destul de greu de atins, avand in vedere atat competitia destul de ridicata privind nisa de activitate in sine, cat si diversitatea de branduri si oferte comerciale in general, care populeaza Internetul in prezent. Mediul digital s-a transformat intr-o piata destul de competitiva, iar in ziua de azi aproape toate business-urile detin, pe langa un sediu fizic devenit optional, cel putin o locatie virtuala (un site web).

Asadar, pentru a obtine rezultate remarcabile, ai intotdeauna nevoie de parteneri… remarcabili. Pentru o strategie eficienta de optimizare SEO, iAgency se numara printre recomandarile de top din Romania, ca agentie de e-marketing specializata in Search Engine Optimization.

Revenind la continutul specific unui proces de optimizare SEO, dupa cum spuneam, acesta se imparte in:

  • Continut on-opage

Vizeaza optimizarea continutului prezent pe site si asociat in mod direct acestuia in Google – texte descriptive pentru homepage, paginile de categorie si subcategorii aferente site-ului (ofertei comerciale), paginile de produs, dar si meta tag-uri individuale, unice si atractive pentru fiecare dintre aceste pagini, pe cat posibil.

Totodata, optimizarea on-page poate viza si aspecte tehnice ce tin de UX (un design web cat mai intuitiv si usor de accesat / navigat pentru utilizator, alaturi de o viteza de incarcare cat mai mare). Pe de alta parte, inclusiv imaginile prezente pe site pot fi optimizate prin setarea corespunzatoare a campurilor ALT si Title. Articolele de blog fac parte, de asemenea, din procesul continuu de optimizare SEO on-page.

  • Continut off-page

Din acest punct de vedere, optimizarea SEO presupune crearea unei retele de backlink-uri (link-uri externe care fac trimitere catre site-ul tau). Asocierea domeniului tau cu alte domenii, pretabile si puternice ca autoritate (DA), vor ajuta motorul de cautare sa te identifice mai usor ca fiind un site de incredere si relevant pentru interesele manifestate de utilizator, in momentul cautarii. Sintetizand, continutul off-page consta in comunicarea de marketing realizata prin comunicate de presa si advertoriale specifice.

Pentru mai multe detalii si explicatii, in vederea unei posibile colaborari, iti recomandam sa contactezi iAgency.ro!