Rolul articolelor de tip advertoriale SEO în promovarea online a produselor şi serviciilor

Detalii

CategoriiIT
Taguripublicitate online, seo, servicii seo
Ultima actualizareJoi 29 octombrie 2020
Vizualizari625

Voteaza & Distribuie

Descriere

Articolele de tip advertoriale SEO sunt redactate de către copywriteri specialişti pentru a creşte vizibilitatea unui site, pentru a obţine link-uri şi pentru a promova diferite tipuri de produse şi servicii. Concret, advertorialul este reclama care imită formatul editorial – un concept care a fost elaborat pentru prima dată în anul 1946 de către Merriam Webster. Advertorialul este un articol de tip prezentare, care se armonizează în mod perfect cu natura canalului pe care apare, în vederea promovării produselor şi serviciilor.

Tipuri de advertoriale din oferta agențiilor care oferă astfel de servicii
Advertorialele pot fi de mai multe tipuri, însă cel mai des întâlnit model este cel de promovare, cu rolul de a face cunoscută imaginea unei companii prin detalii şi aspecte care conturează o anumită direcţie de percepere de către publicul cititor. Advertorialele de publicitate sunt cele mai des solicitate, dar la fel de importante sunt și advertorialele de susţinere a unei idei sau a unui punct de vedere care aparţine unei companii. Celor care nu sunt familiarizați cu acest concept le este greu să diferenţieze advertorialele de articolele clasice. Cele două tipuri de articole arată la fel, însă advertorialele sunt concepute într-un mod mai subtil, astfel încât să convingă publicul să cumpere un produs, să apeleze la un serviciu sau să susțină o idee. Concret, printr-un advertorial se face o reclamă subtilă, în timp ce se oferă publicului şi informaţii importante și relevante despre o companie sau despre un produs.

Care este structura unui advertorial?
Un advertorial se publică în mediul online, nu trebuie să depăşească 500-600 de cuvinte şi trebuie să conţină cuvinte cheie, să fie concis şi lizibil, disponibil pe orice tip de device. De asemenea, advertorialele trebuie să fie deopotrivă subtile şi la obiect, să nu fie agresive sau realizate în mod abuziv, să nu se publice pe canale de comunicare cu reputație îndoielnică şi să urmărească o promovare rapidă. Pentru a promova o afacere în mediul online prin intermediul advertorialelor este importantă alegerea unor căi corecte de comunicare, realizarea unor articole informative, foarte bine alcătuite şi argumentate, care să ofere consumatorilor imaginea reală asupra serviciilor sau produselor care se doresc a fi promovate.

Cum se publică un advertorial?
Publicarea unui advertorial este o provocare pentru reprezentanţii companiilor care apelează la astfel de servicii, dar nu şi pentru specialiştii din acest domeniu. Advertorialele se publică pe site-uri şi pe bloguri cu vizibilitate și influență în mediul online. Atunci când advertorialele sunt postate în mediul online, persoanele cărora le revine această sarcina trebuie să se asigure ca au introdus link-urile în mod corect către paginile pe care promovează. Advertorialele trebuie optimizate SEO, astfel încât potenţialii clienţi să se arate interesaţi de cumpărarea produsului sau de folosirea serviciului imediat ce au citit advertorialul şi să fie redirecţionați prin accesarea link-urilor către pagina care se dorește a fi promovată.

Cum se obţine un advertorial de calitate?
Un advertorial de calitate este scris exclusiv de către specialişti, de copywriteri sau de content writeri. Ulterior, advertorialul se postează pe bloguri sau site-uri de calitate și de încredere, cu o audienţă peste medie. De asemenea, mediile de promovare ar trebui să fie în conexiune cu natura produselor sau serviciilor promovate, astfel încât advertorialele să fie eficiente. Advertorialele trebuie scrise cu cuvinte cheie importante, fără a abuza, însă, de numărul cuvintelor folosite, astfel încât articolele să fie cât mai creative, informative şi interesante.