Servicii SEO pentru o afacere cu locatie fizica - iata cel mai important aspect

Detalii

CategoriiIT
Taguripublicitate online, seo, servicii seo
Ultima actualizareLuni 22 aprilie 2024
Vizualizari564

Voteaza & Distribuie

Descriere

Daca ai o afacere cu o locatie fizica si vrei ca SEO sa te ajute, trebuie sa apelezi la solutiile locale oferite de Google – anume la Google Business Profile. In ziua de astazi, daca apelezi la servicii SEO, este esential ca acestea sa cuprinda toate lucrurile de care afacerea ta are nevoie pentru a se dezvolta.

Intr-un context local, este bine sa ai alaturi un expert in local SEO, implicit o persoana sau echipa care stie sa analizeze toate elementele profilului de business al afacerii tale. Acest profil aduce cu sine o multime de beneficii, implicit o multime de moduri prin care iti poti gestiona mai bine afacerea.

Servicii SEO si Google Business Profile – care este efectul?


Desi apelezi la servicii SEO pentru a pune la punct un Google Business Profile si pentru a-l completa in mod corect si eficient, rezultatele acestui profil nu tin neaparat de SEO. De exemplu, vei beneficia in primul rand de o rata mai mare a interactiunii cu clientii, din moment ce acestia vor putea lasa intrebari si recenzii direct in profilul afacerii tale.

Recenziile si intrebarile pot fi apoi folosite ca si o unealta de gestionare a reputatiei tale in mediul online. Mai exact, nu trebuie sa fii una dintre acele afaceri care nu raspund la mesajele clientilor sau potentialilor clienti – in special cand vine vorba de recenziile negative. Google Business Profile iti ofera oportunitatea de a te remarca fata de competitorii care nu interactioneaza cu clientii, de exemplu.

Nu in ultimul rand, Google Business Profile ofera informatii si date esentiale care pot fi folosite atat de cei care ofera servicii SEO, cat si de alte departamente de marketing. Este vorba despre comportamentul utilizatorilor, indici de interactiune si multe altele.

Pe scurt, Google Business Profile nu este o simpla unealta care ofera afacerii tale un profil specializat in rezultatele cautarii, asa cum au afacerile mari. Este totodata o unealta puternica de analiza si de imbunatatire a reputatiei afacerii tale in mediul online – chiar daca operatiunile acesteia se desfasoara exclusiv intr-o locatie fizica.

Cum ai grija de Google Business Profile?


In jurul acestui profil poate fi dezvoltata o adevarata strategie, motiv pentru care ai nevoie de servicii SEO care includ si gestionare profilului afacerii tale.

In primul rand, toate informatiile referitoare la afacerea ta trebuie sa fie actuale, constant – orice schimbare (de adresa, numar de telefon, locatie, program) trebuie sa se reflecte instant in Google Business Profile. O mare parte din recenziile negative din mediul online apar din cauza lipsei de informatii (corecte).

Totodata, o echipa care ofera servicii SEO poate utiliza la maxim anumite functionalitati ale profilului de business, precum posibilitatea de a posta lucruri, de a raspunde la intrebari intr-un context mai specialist, precum si de a trimite mesaje anumitor clienti.

Astfel, ceea ce incepe cu un specialist in local SEO se termina cu prezenta in arsenalul afacerii tale a unei unelte de gestiune a reputatiei afacerii tale incredibil de eficienta. Specialistii departamentului SEO al agentiei The Markers the pot ajuta sa exploatezi Google Business Profile si sa-ti duci afacerea la urmatorul nivel!