Softurile SFA personalizate măresc productivitatea businessului tău

Detalii

CategoriiIT
Tagurisoft
Ultima actualizareJoi 1 septembrie 2022
Vizualizari335

Voteaza & Distribuie

Descriere

Managerii echipelor de vânzări caută continuu metode de a îmbunătăți performanțele și a eficientiza operațiunile de vânzare. Unul dintre cele mai folositoare instrumente este sales force automation (SFA), care aduce numeroase beneficii utilizatorilor. O astfel de soluție permite agenților de vânzări să preia mai multe comenzi și încasări de-a lungul programului, acestea fiind procesate cu mai puțin efort.

Reducerea timpului petrecut făcând taskuri repetitive este un element extrem de important pentru domenii precum FMCG, unde procesul de distribuție este alert și e necesar un nivel înalt de atenție în procesarea datelor. De aceea SFA este o alegere potrivită cu ajutorul căreia mărești viteza de procesare a comenzilor, reduci costurile de distribuție și vei crește calitatea serviciilor oferite datorită acurateței datelor pe care le ai la dispoziție.

Optimall SFA îți oferă o mulțime de funcționalități din care să alegi pentru afacerea ta

Cu o experiență de mai bine de 19 ani în dezvoltarea și implementarea softurilor de optimizare a afacerilor, Optimall oferă posibilitatea de a alege dintre 8 module standard și 13 module opționale. Acestea te vor ajuta atât pe tine, cât și pe echipa ta de agenți de vânzări să gestionați datele rapid și eficient folosind o singură aplicație – Optimall SFA, care se va instala pe PC-ul supervizorilor și dispozitivele mobile ale agenților de vânzări.

Module standard Optimall SFA. Aceste funcționalități de bază ale aplicației de vor ajuta să planifici, în primul rând rutele agenților de vânzări, dar și să monitorizezi evoluția vizitelor la clienți. De asemenea, o secțiune importantă a aplicației cuprinde modulul articole. Cu ajutorul său, agenții de vânzări pot să vizualizeze cu ușurință produsele și prețurile, ca apoi să preia comenzile și să înregistreze încasările. Module adiționale permit adăugarea promoțiilor, transmiterea de mesaje și blocarea preluării comenzilor în funcție de criterii prestabilite.

Module opționale SFA. Acest pachet de funcționalități este extrem de util pentru afacerile complexe, permițând o personalizare avansată a aplicației SFA. Printre acestea se numără istoricul de vânzări, stabilirea priorității unor articole și colorarea după anumite criterii, setarea obiectivelor pentru agenții de vânzări, dar și module care permit gestiunea ambalajelor, afișarea localizării agenților și gestiunea numărului de kilometri parcurși zilnic.

Ai acces real la toate datele despre activitatea de vânzări folosind o singură aplicație!

Cu Optimall SFA, toate datele pot fi accesate rapid din aplicație, fără să mai porți grija documentelor printate pe hârtie. De asemenea, productivitatea agenților de vânzări va crește considerabil, deoarece au la planificarea activităților zilnice și toate informațiile de care au nevoie pentru a prelua comenzile. Cu Optimall SFA vei reduce timpul petrecut pentru operațiunile de vânzări și te vei putea concentra asupra dezvoltării afacerii împreună cu echipa ta.