Cum să te angajezi la o agenție PPC

Detalii

CategoriiEconomie
Tagurijob, Locuri de munca
Ultima actualizareMiercuri 3 februarie 2021
Vizualizari543

Voteaza & Distribuie

Descriere

Ai luat decizia să lucrezi în PPC? Felicitări! E un domeniu interesant și plin de satisfacții profesionale. Uite câteva ponturi despre cum să te angajezi la o agenție PPC:

1. Învață cât poți de mult despre domeniul de activitate

Aici contează mai ales să ai o bază de cunoștințe bine pusă la punct. Este improbabil să poți fi angajat la o agenție dacă nu știi să faci ce ți se va cere să faci. Dacă nu ai aceste cunoștințe și ești dispus să lucrezi mai mult pentru experiență decât pentru un salariu, încearcă un internship. Fă o căutare pe Google pentru a vedea care agenție PPC oferă internship-uri, aplică, și dacă te vor lua vei fi urcat pe prima treaptă în această carieră frumoasă.Fără experiență pe un post full-time nu este imposibil să te angajezi, dar oportunitățile sunt rare. Majoritatea agențiilor PPC îți vor cere experiență. Pentru asta, dacă nu ai cum să ai experiență practică, cel mai bine este să te pregătești din cursurile oferite chiar de Google sau Facebook.

2. Fă pregătirea Google sau Facebook

Cursurile Google Ads se găsesc pe o platformă online numită Skillshop. Aici ai toată informația de care ai nevoie pentru a te certifica.Cursurile Facebook Ads se găsesc pe platforma Facebook Blueprint. Ca și pe Skillshop, aici ai tot ceea ce este necesar pentru a învăța și a da testele de certificare Facebook.Înarmat cu aceste certificări șansele tale de angajare la o agenție PPC vor crește mult, pentru că majoritatea au aceste cerfiticări ca cerințe minime pentru a accepta un candidat. Dacă resursele menționate mai sus nu sunt destule pentru tine, ai la dispoziție mult mai multe resurse de învățare, cum ar fi bloguri despre Facebook Ads sau Google Ads, video-uri pe YouTube, chiar și cursuri plătite. Documentează-te și alege ce resurse ți se potrivesc cel mai bine.

3. Învață cât poți de mult despre agenție

Este destul de clar că este în interesul tău să știi cât de multe despre locul unde urmează să lucrezi. Dar este important nu doar pentru tine, ci și pentru ei, pentru că vor vedea că discută cu o persoană interesată care se documentează temeinic.Vezi ce clienți au, ce zic clienții lor despre ei, vezi ce echipă au. Pagina de cariere, dacă există, este o sursă foarte bună de informații despre mediul de lucru, cultura organizațională, beneficiile oferite, etc. Dacă toate aceste informații te determină să mergi mai departe, pasul următor este să te aplici pentru un post și apoi să te pregătești pentru un interviu.

4. Pregătește-te pentru interviu

Dacă ai ajuns la interviu, felicitări! Înseamnă că ai arătat agenției PPC că ai potențial, de aceea doresc să afle mai mult. Aici cel mai important lucru este nivelul de cerințe pentru acel post.Un interviu poate fi stresant dar dacă ai un know-how bun în urma certificărilor nu ai de ce să îți faci griji. Trebuie să ai o atitudine prietenoasă, deschisă la feedback. Trebuie să poți răspunde clar și concis la întrebările care ți se vor pune.Dar și tu trebuie să îi întrebi pe ei de cerințele postului, de cum se va desfășura munca, etc. Interviul e un dialog, informația merge în ambele sensuri. Poate că nu te-ai gândit la asta, dar și tu îi intervievezi pe ei ca să afli dacă ți-ar plăcea să lucrezi acolo.

5. Ai trecut și de interviu? Felicitări! Acum ai un loc de muncă la o agenție PPC


Este important ca la început, fiind nou în domeniu, să ai de la cine învăța, deci cere sfaturi colegilor cu experiență. De asemenea este important să ai o atitudine deschisă, receptivă la feedback, pentru că numai așa te poți îmbunătăți.Și, cine știe, în scurt timp poți obține chiar o promovare!

Succes!

Sursa foto: pexels.com/photo/silver-imac-displaying-line-graph-placed-on-desk-572056/